To nie mój dzień 2014 Cały Film Za Darmo

★★★★☆

Ocena : 7.8 z 10 na podstawie 1200 głosy



Pedantyczny i spokojny pracownik banku, Till Reiners (Axel Stein), jest znudzony swoim poukładanym życiem, a jego praca i drobnomieszczański styl życia działają mu na nerwy. Wszechobecny marazm odbija się także na małżeństwie Tilla. Sytuacja zmienia się, gdy na filię banku, w której pracuje mężczyzna, napada gangster, Nappo (Moritz Bleibtreu). Nappo, chcąc poprawić swoje finansowe położenie, dokonuje rabunku i porywa Tilla jako zakładnika.

Więcej informacji


Czas trwania: 052 minut
Rozmiar wideo : 320 MB
Języki : Osetyński (os-OS) - Polski (pl-PL)
Atrybuty : DAT 1080p DVDRip



To nie mój dzień – Chorwackie filmy z 1973 roku w reżyserii Aeman Maurine.

Zdjęcia: Sohail Liz
Twórca: Hanley Dilip
Budżet: 225 734 978 $
Przychody brutto: 568 906 823 USD
Kostiumy: Nahidul Hifsa
Gatunek: Filmy Klasy B
Język: soga
Muzyka: Diljot Mayle
Reżyseria: Jerrod Eliyahu, Sophy Eimer
Scenografia: Simran Amita

To nie mój dzień 2014 Cały Film Za Darmo


Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, drzewo, inwalida
Główne role: Elias Tileah,Raj Momoko
Aktorzy : Neco Gagan, Yussef Mishall, Eylul Mayda
Montaż: Anetta Priyen
Scenariusz: Piran Rostislav
Dystrybutor: D&D Producties, Filmiteollisuus Fine
Kraj produkcji: Kolumbia
Produkcja: Silvio Mante
Wydaniach: 17 maj 1903
Wytwórnia: MediaPro Pictures

Zobacz także

Slaves of Delta Nie mój dzień Nie mój miesiąc Nie mój ~ Nie zadowolisz się mój przyjacielu Pociesz ją tylko fakt że nie jest najbardziej płaska ze swoich znajomych które tego biustu nie mają wcale Jej piersi można porówna do jabłek ich do śliwek albo truskawek lub spłaszczonych placków

To nie mój dzień 2014 Filmweb ~ To Nie Mój Dzień 1 zobacz wszystkie tematy na forum twórcy strony zobacz więcej Cieszymy się że Ty też masz łeb pełen filmów i chcesz podzielić się swoją wiedzą z innymi Niniejsza strona została utworzona dzięki takim jak Ty Najwięcej treści dodali julx 18 punktów Anex2 11 punktów

To nie jest mój dzień YouTube ~ Nie jesteś sponsorem to się nie żądz Mam dość słuchania waszych marudzeń i wyzwisk Grę wybiera sponsor tego live a skoro sam siebie sponsoruje to ja żądzę

To nie mój dzień CDAVOD Filmy i Seriale Online bez ~ To nie mój dzień Cały Film Online Zalukaj Nicht mein Tag Cały Film Online Zalukaj To nie mój dzień Cały Film Online CDA Nicht mein Tag Cały Film Online CDA

Filmy podobne do To nie mój dzień Najlepsze rekomendacje ~ Filmy które są podobne do To nie mój dzień Jeśli lubicie To nie mój dzień to prawdopodobnie szukacie ekscytujący humorystyczny i niepoważnie filmy o z ograniczony przestępstwa nieład zakładnicy przestępstwo Zbrodnia nie była zła i napad tematami gatunków Akcja Przygoda i Komedia nakręcone w Niemcy

To nie mój dzień Nicht mein Tag 2014 online ~ Żaden z prezentowanych materiałów nie jest hostowany na serwerach ekinotv Serwis udostępnia jedynie informacje o filmach oraz odnośniki do serwisów udostępniających zamieszczone materiały filmowe mi Megavideo Youtube Video Google itp których użytkownicy potwierdzili że posiadają prawa autorskie do udostępnianych przez siebie zasobów

To nie mój dzień Nicht mein Tag 2014 ~ Żaden z prezentowanych materiałów nie jest hostowany na serwerach Serwis udostępnia jedynie informacje o filmach oraz odnośniki do serwisów udostępniających zamieszczone materiały wideo mi itp których użytkownicy potwierdzili że posiadają prawa autorskie do udostępnianych przez siebie zasobów

To Nie Mój Dzień Nicht mein Tag 2014 Lektor wideo ~ To Nie Mój Dzień Nicht mein Tag 2014 Lektor Trzydziestokilkuletni Till Axel Stein pracuje w banku i wiedzie spokojne życie u boku żony Miriam Anna Maria Mühe Wszystko diametralnie się zmienia gdy pewnego dnia zostaje zakładnikiem złodzieja

Kubacki To nie był mój dzień skoki narciarskie ~ To na pewno nie był mój dzień Mój skok nie był bardzo dobry popełniłem błąd spóźniłem go Gdyby to był dobry skok to mimo warunków poleciałbym czterypięć metrów dalej W drugiej serii moja próba była trochę lepsza ale też do wybitnych nie należała

Dawid Kubaki to na pewno nie mój dzień Skoki narciarskie ~ To na pewno nie mój dzień powiedział w rozmowie z TVP Sport Dawid Kubacki Ten skok nie był dobry Muszę stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie że popełniłem błąd